stay with me... be with me...


Thursday, April 15, 2010

@>---Day 1: Atkins---<@

hari ada mcm mcm pendapat tentang atkins nie...
ada yang kata x sihat...
confius gaks...
pepe pon... me nak jalan terus je... bukan kene bayar pun... asal matlamat akan tercapai...

hari yang best...
balik keje awal...
g makan kat kg baru - belakang kelab sultan sulaiman... ada tmpt nasi lemak sedap...
terliur tgk makanan yang banyak...

DINNER
1 biji telur goreng
2 sudu tempe
1 ketul ikan sardin
air limau kosong

kat sini gaks me sangat terharu ngan dorongan... semangat... motivasi dari kengkawan... terima kasih sangat... nie membuatkan me rasa sangat dihargai... dan akan teruskan usaha nie... dan me harap... me turut akan menjadi pendorong kepada kengkawan juga... walaupun x jumpa n kenal... dah rasa mcm satu keluarga... i'm really appreciate it... i'm impress... i'm happy... i've been motivated by all of you here... thanks also to my immediate boss KT... Doris... x jemu jemu... share cara pemakanan... n senaman yang patut diamalkan... rasa lebih bersemangat setiap hari...

3 comments:

pak long said...

salam..
mak aiii..sempoi jer menu....diet ker..?

cik xxx said...

ai,

menurut Atkins, tempe tu high carbo. tapi amek 2 sudu je kan. takpe kot, janji tak lebih 20g sehari.

ye ye, mari kite sama2 mencantikkan diri yg tersedia cantik ni :-)

Deeya Dzul said...

Pak long: nampaknyer gitu ler paklong...

cikxxx: ai cikxxx... noted... thank you... i sangat suka tempe... walau pun saya bukan jawa... hhhuuuaaa...

Post a Comment

Salam...
Hi...
Me ucapkan bebanyak terima kasih... sudi lawat blog ngan komen...
Take care and cheers...

Lots of luv,
-d33y@-

DEEYA's JUST CLICK!